Jabra Engage-serien
Utviklet for å forbedre kundetilfredshet
Engage-serien er utviklet for å hjelpe kundesentermedarbeidere med å kommunisere med sine kunder på telefon. Hvert produkt i Engage-serien er optimalisert for å forbedre kundetilfredshet ved å levere klare kundesamtaler, selv i støyete kundesentermiljøer.
For å redusere forstyrrelser, og forbedre fokus har hvert Engage-produkt funksjoner som sørger for at oppmerksomheten forblir på samtalen. Lett, ergonomisk design sikrer at headsettet er komfortabelt til å bæres hele dagen.
For å levere det høyeste nivå av kundetilfredshet, gir Jabra Engage-serien friheten til å ta samtaler fra flere enheter, tilpasset deres arbeidshverdag.
Engage 55
Bærbar. Produktiv. Profesjonell. Utformet for å få hver samtale til å telle.
Engage 50 II
Det beste headsettet for krystallklare kundesamtaler.
Engage 40
Nye nivåer av kundetilfredshet.
Engage 75
Utviklet for å være verdens mest avanserte, trådløse hodesett til den profesjonelle bruker.
Alle vinner
Jabras utvalg av profesjonelle headset for kundesentre fungerer i fullstendig harmoni med dine mennesker og plattformer. Medarbeiderne dine kan fokusere på å hjelpe kundene, enten de jobber fra kundesenteret eller sofaen. Det betyr mer fornøyde kunder, mer fornøyde medarbeidere og mer effektive kundesentre.