Jabra Engage-serien

Utviklet for å forbedre kundetilfredshet

Engage-serien er utviklet for å hjelpe kundesentermedarbeidere med å kommunisere med sine kunder på telefon. Hvert produkt i Engage-serien er optimalisert for å forbedre kundetilfredshet ved å levere klare kundesamtaler, selv i støyete kundesentermiljøer.

For å redusere forstyrrelser, og forbedre fokus har hvert Engage-produkt funksjoner som sørger for at oppmerksomheten forblir på samtalen. Lett, ergonomisk design sikrer at headsettet er komfortabelt til å bæres hele dagen.

For å levere det høyeste nivå av kundetilfredshet, gir Jabra Engage-serien friheten til å ta samtaler fra flere enheter, tilpasset deres arbeidshverdag.



Engage 55
Bærbar. Produktiv. Profesjonell. Utformet for å få hver samtale til å telle.

Engage 50 II
Det beste headsettet for krystallklare kundesamtaler.

Engage 40
Nye nivåer av kundetilfredshet.

Engage 75
Utviklet for å være verdens mest avanserte, trådløse hodesett til den profesjonelle bruker.

Alle vinner

Jabras utvalg av profesjonelle headset for kundesentre fungerer i fullstendig harmoni med dine mennesker og plattformer. Medarbeiderne dine kan fokusere på å hjelpe kundene, enten de jobber fra kundesenteret eller sofaen. Det betyr mer fornøyde kunder, mer fornøyde medarbeidere og mer effektive kundesentre.



STØTTE
Installasjon og vedlikehold uten bekymring

Jabra Professional Service hjelper deg med informasjon om riktig fremgangsmåte både før og etter installasjon av maskinvare for lyd og video.



HYBRIDARBEID
Hybridarbeid som fungerer

Om du har medarbeidere som jobber fra ulike lokasjoner har Jabra teknologien som hjelper til. Med riktig kombinasjon av programvare og maskinvare kan dine medarbeidere gjøre hvilken som helst plass til sin arbeidsplass for dagen, og dine ledere kan fortsatt veilede dem og hjelpe dem.


I ett med universet (av telefoner og plattformer) 

Jabras headset for kundesenter fungerer problemfritt med mer enn 10 000 tradisjonelle bordtelefoner. De er også kompatible med de fleste softphone-webklienter og kundesenterplattformer, inkludert Cisco, Avaya og Genesys Cloud. Jabra har det du trenger uansett hvor du er i din digitale transformasjon.