Intelligent kommunikasjon med kunder og ansatte
Vi lever i en verden hvor utviklingen går raskt og kommunikasjon på digitale flater er avgjørende for å nå frem til kundene. Men hvordan vet man at det som kommuniseres er riktig? Er din kommunikasjon målbar og intelligent? For å gi våre kunder forretningsverdi, integrerer vi ny teknologi og innsiktsdata for å skape intelligent kommunikasjon med kunder og ansatte. God innsikt gjør det mulig å ta riktige avgjørelser. Og med smarte integrasjoner automatiserer vi prosesser for å utnytte data som allerede eksisterer.
Kundereferanser
Emergency TV
I samarbeid med Locus og Scala tilbyr Atea en infoskjermløsning med kobling mot Transfire og 110-sentralen. Dette betyr at informasjon fra 110-sentralen, stasjonsinfo, været, nyheter, Twitter, brannfare, skredfare og hendelsesmeldinger vil vises på skjermene som plasseres på din brannstasjon.
Infoskjermene til brann- og redningstjenesten bistår innsatsledere i å planlegge oppdraget ved utrykning. Løsningen viser i sanntid med kartutsnitt – og hjelper på den måten utrykningsleder med å få et tidlig overblikk over hendelsesstedet og kan sette i gang tiltak.