Til forsiden

Programvare som tjeneste

Har du vurdert hvordan du kjøper tjenester i skyen og samtidig har kontroll over kostnadene dine? Med Cloud Portal kan du raskt og enkelt bestille tjenester og programvare samtidig som det er enkelt å administrere og konsumere tjenestene over tid.

Slik kommer du i gang

Jeg er ny kunde av Atea

Kontakt vårt kundesenter, så hjelper vi deg med å opprette tilgang til eShop og Cloud Portal.

Jeg har login til eShop

Kontakt vårt kundesenter, så hjelper vi deg med å aktivere din Cloud Portal tilgang via eShop. 

Jeg har login til Cloud Portal

Vi anbefaler deg å logge inn via eShop, slik at du sømløst kan forflytte deg fra eShop til Cloud Portal gjennom Single-Sign-on. Ønsker du å gå direkte til Cloud Portal kan du klikke på lenken under.

Microsoft Teams

Microsoft Teams er det ideelle verktøyet for teamwork i Office 365. Alle samtaler, filer, møter og apper er samlet på ett sted uansett om du jobber på PC, mobil eller nettbrett. Med Microsoft Teams kan du flytte til skyen og bli mer effektiv og jobbe smartere.

Adobe for Teams

Hvordan komme i gang som ny kunde?

  1. Lag en ny Adobe-avtale ved å velge «Adobe account creation». Klikk kjøp for å legge i handlekurven
  2. Velg deretter «Adobe for teams Multi European Languages». Klikk kjøp på ønskede produkter for å legge i handlekurven
  3. Gjennomfør kjøpet
  4. Den kontaktpersonen som ble lagt som administrator i punkt 1, har nå tilgang til kjøpte lisenser via Adobe Admin Console, og kan tildele disse videre i organisasjonen

Under finner du en instruksjonsvideo som viser hvordan du gjør dette i praksis. Kontakt oss om du trenger bistand.

Hvordan lage en Adobe konto og kjøpe lisenser i Cloud Portal

Kontakt vårt kundesenter




Ved samtykke godtar du at vi behandler og lagrer dine personopplysninger i våre systemer, og at dine opplysninger kan deles med våre samarbeidspartnere. Les mer i vår personvernserklæring og samtykket.